CICLO WEBINARS PAÍS: ANTENA MÉXICO

MARTES 09 DE XUÑO ÁS 18h.

RESERVA A TÚA PRAZA: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSckF6k_ovUMEFZrM4…/viewform

Cales son as novas perspectivas económicas do comercio internacional? Coñeces as oportunidades da situación actual para internacionalizar a túa peme?

Acompáñanos no ciclo webinars país e coñecerás os servizos gratuítos que ofrecen as antenas empresariais! Igape pon en marcha un ciclo de webinars País: Antenas Igape, que ten como obxectivo presentar ás empresas galegas que xa traballan ou están interesadas nos mercados seleccionados: China, México, Perú, USA, Marrocos, Reino Unido, Israel e India.

Nos webinars participarán Igape, os representantes das antenas empresariais do Igape no exterior, empresas con experiencia no país e outros axentes.

PROGRAMA |

18:00h-18:05h Apertura. Augusto Álvarez-Borrás. Director área de internacionalización do IGAPE.

18:05-18:25h Situación actual do mercado mexicano para as empresas galegas. Adriana Cao. Directora de Antena IGAPE en México.

18:25-18:40h Empresa galega implantada en México: OPTARE SOLUTIONS, S.L. Luís Álvarez-Sestelo. Conselleiro Delegado.

18:40-18:55h Empresa galega implantada en México: GRUPO RAMÓN GARCÍA. Santiago García. Adxunto á Dirección Xeral

18:55-19:15h Mesa Redonda: “México, mercado estratéxico para Galicia”

Juan Manuel Vieites. Secretario Xeral de ANFACO-CECOPESCA

Sergio Prieto. Director Territorial de ICEX en Galicia.

Adriana Cao. Directora de Antena IGAPE en México.

Modera: Augusto Álvarez-Borrás. Director área de internacionalización do IGAPE.